Založ si blog

Nemam rad sport

Možno mnohých napadne, že prečo takýmto spôsobom pácham spoločenskú samovraždu, prečo sa znemožňujem a načo je to dobré. No prv ako by som na tieto otázky zodpovedal, musím pripomenúť, že nie som klerik ktorý chce vyzerať ľudskejšie, a nie som ani politik, hoci iste bicykel mám …

 

Označenie „to je športovec“ človeka spoločensky povyšuje, umocňuje jeho osobu. Bohužiaľ, ja nie som tak umocnený a keď umriem, nikto v žiadnej reči nespomenie aký som bol športovec. Samozrejme preto sa ani nepúšťam do žiadneho zločinu, lebo ako by to vyzeralo, keby ma odhalili a nebola by žiadna náklonnosť spoločenskej mienky pre moje vypracované svalstvo, alebo aspoň pre zmienku že „J.K. je športovec ….“

Čo to všetci majú s tým „najky“ a „adibas“ a vôbec tie značkovosti? Možno sú to nejaké ochranné značky, šamani by asi vedeli viac … Je to drahé, ale naopak ich šijú za pár šupov. Si myslím že Ázia ponúka aj niečo krajšie ako je športové oblečenie.

Ale pekne po poriadku. Mám averziu k športu v génoch? Som tak vychovaný? Rozhodol som sa preto? Neviem, ale pokladám to za svoju prirodzenosť. Je to jedno odkiaľ, prepínam kanály kde ide šport.

Trocha historie a psychológie …. Myslím že šport vznikol vtedy, keď anglosaskí bojovníci sa bez boja nudili, nemali do čoho pichnúť, do čoho kopnúť, tak povedzme vymysleli basketbal. Keď si zoberiem na pomoc Freuda, tak šport je sublimácia násilných chúťok. A áno, šport je o tom, ako predmet z bodu „A“ premiestniť do bodu „B“, pričom v niektorých prípadoch sa ráta aj vlastné telo. Takže nie už vražedný nástroj premiestňujeme, len jeho symbol.

Je jasné ako facka, že nie každý športovo odetý športuje. Hoci verím v to, že oblečením vyjadrujeme svoje Ja, tak oblečením sa dá aj klamať.

Áno, mal som aj čínske lacne botasky, ale posledne som si kúpil myslím Poľské, farebne nenápadné (čierne). Nebrojím proti športovému oblečeniu, neodpálim sa v obchode so športovými potrebami …. Ako by som potom vyzeral ….

Všetci tu máme radi šport a sme športovci, no neviem prečo má Slovensko tak nízku produktivitu práce …. No nepozerajte na mňa, ja nešportovec sa snažím, pracujem manuálne …. No tak športovci, pomôžte Slovensku, napnite svaly, choďte so výrobných hál a makajte! Aha … k peniazom sa dá dostať aj inak a lepšie ….

Ale aby som nezabŕdal do slovenských šampionóv, vrátim sa k svojej maličkosti. Nemám rád šport, ale ako malý chlapec som hral hokej, futbal, basketbal …. Bil som sa, inicioval som lokálne vojny (náboje boli hrudy hliny).

Šport dnes je niečo na predaj. Bežíte? Kúpte si preto odev. Bicykel? Príroda?

Ja rád improvizujem …

 

V Australii

12.08.2013

Dlho som rozmyslal ze tu budem pisat aj nieco ine ako moje zazitky z Australiie a potulkach svetom. Snad to nebude otravne a neznizi hodnotu toho co som tu do teraz napisal. Nedalo mi nevsimnut si na nejakej stranke (uz ani neviem na akej) kde bolo pisane o tom kto je aky vlastenec. V clanku bol skryti atak na Jana Slotu. Samozrejme ze on ako vlastenec len vystupuje a po vacsine len kazdeho okolo [...]

Spartan race

12.07.2013

Ospravedlnujem sa, ze pisem takto neskor, avsak v praci bolo vela roboty a skutocne malo casu popritom. S kamaratmi casto sportujeme, zahrame si volejbal, futbal, posilka..klasicke muzske sporty. Nedavno mal Martin napad, aby sme vyskusali ist na Spartan race, ze to moze byt zabava. Pozrel som si k tomu nejake veci na internete, vyzeralo to zaujimavo. Som za kazdu srandu, tak reku preco nie. [...]

Saleziáni, majstrovstvá Slovenska, hokejbal, kategória U15, Nová Dubnica, mReportér

Aj kresťania sa vedia zabávať. Po omši to roztočili s hokejkami na ihrisku

24.04.2024 05:00

Zábery z vydarenej akcie zachytil mReportér Daniel Imriška.

nemecko, polícia, polizei

Nemecká polícia zastrelila muža, ktorý sa s mačetou vyhrážal v knižnici

23.04.2024 23:40

Podľa vyhlásenia bol tento muž polícii známy už skôr. Jeho motív vyhrážania sa v knižnici zatiaľ nie je objasnený.

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 6355x
Priemerná čítanosť článkov: 2118x

Autor blogu

Kategórie