Založ si blog

V Australii

Dlho som rozmyslal ze tu budem pisat aj nieco ine ako moje zazitky z Australiie a potulkach svetom. Snad to nebude otravne a neznizi hodnotu toho co som tu do teraz napisal.
Nedalo mi nevsimnut si na nejakej stranke (uz ani neviem na akej) kde bolo pisane o tom kto je aky vlastenec. V clanku bol skryti atak na Jana Slotu. Samozrejme ze on ako vlastenec len vystupuje a po vacsine len kazdeho okolo seba uraza. Hlavne madarov. Rozbor clanku som ale pisat nechcel. Zarazil ma jeden prispevok do diskusie.

Niekto tam napisala ze teda vlastenec je a aj hrdy slovak ale zije v amerike a je mu tam lepsie. Hlavne co sa tyka penazi. Nieco tam spominal ze aj pre deti to je lepsie a budu mat lepsie vzdelanie a take nieco dalsie. Podla mna ked niekto napise nieco taketo automaticky nie je vlastenec a nech sa radsej nebyje do prs ze je slovak. Ja som v Australii presnejsie v Sydney. Ano na to ze mam skoncene zatial len strednu skolu tak sa tu nemam zle. Pocas toho roku a pol som si nasetril na lyzovacku na Zeland ktora ma stoji okolo 1700 dolarov. Medzi tym som si dovolil si kupovat panske tricka tak za minimalne 70 dolarov panske zimne bundy tak za 200 a neviem co este, hlavne damske saty a damske topanky pre priatelku. Ano chodil som aj chlastat a neviem kde vsade som este rozhadzoval peniaze. A to robim za priam almuznu 12.70 na hodinu. Z tohoto pohladu sa mam super. Preco by som sa mal vratit na Slovensko a tam zivorit a pocitat kazdu korunu (po novom euro) ci vobec prezijem do dalsej vyplaty. Lenze ja sa na Slovensko vratim. Pretoze chcem, pretoze Slovensko milujem (ako krajinu, niektory ludia a veci ma fakt seru) a mam tam vsetko. Mam tam rodinu, priatelov, veci ktore milujem a chcem ich robit a nemozem ich robit tu. Ked sa ma niekto opyta odkial som tam mu poviem bez akejkolvek hamby ze zo Slovenska. A preco? Pretoze som hrdy na Slovensko a chcem tam prezit svoj zivot a umriet. Su mozno len dve krajiny na svete kde by som mohol prezit este svoj zivot a to Kanada alebo Finsko. Ale moja priorita je Slovensko a uz teraz sa tesim ako sa tam vratim.

Vcera som pozeral formulu 1. Pozeram a pozeram a zrazu sa mojmu favoritovi (Kimimu) nieco pokazilo. Komentari po chvili podali informaciu co to je (vufuk), hned dali rozhovor s nejakym clenom timu a on vravel ze je to v pohode a mal by prist do ciela a ako ceresnicku na torticke vytiahli informaciu ze naposledy sa to stalo Schumacherovi na VC Monaka v roku 2000. A toto cele trvalo asi tri kola. Bol som teda velmi sokovany ze som sa take info hned dozvedel. Bodaj by aj ty nasi komentatori boli taky rychli a fundovani ku komentovaniu a to nie len formulu ale aj ostatne sporty.

Dufam ze som vas nenudil a ze sa budem moct takto aj nadalej ozyvat.

Nemam rad sport

19.08.2013

Možno mnohých napadne, že prečo takýmto spôsobom pácham spoločenskú samovraždu, prečo sa znemožňujem a načo je to dobré. No prv ako by som na tieto otázky zodpovedal, musím pripomenúť, že nie som klerik ktorý chce vyzerať ľudskejšie, a nie som ani politik, hoci iste bicykel mám … Označenie „to je športovec“ človeka spoločensky povyšuje, [...]

Spartan race

12.07.2013

Ospravedlnujem sa, ze pisem takto neskor, avsak v praci bolo vela roboty a skutocne malo casu popritom. S kamaratmi casto sportujeme, zahrame si volejbal, futbal, posilka..klasicke muzske sporty. Nedavno mal Martin napad, aby sme vyskusali ist na Spartan race, ze to moze byt zabava. Pozrel som si k tomu nejake veci na internete, vyzeralo to zaujimavo. Som za kazdu srandu, tak reku preco nie. [...]

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

trump. súd

Muž, ktorý sa zapálil pri súdnej sieni počas procesu s Trumpom, zomrel

20.04.2024 10:37

Muž, údajne zo štátu Florida, rozdával podľa svedkov v parku letáky obsahujúce konšpiračné teórie.

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 6352x
Priemerná čítanosť článkov: 2117x

Autor blogu

Kategórie