Založ si blog

Spartan race

Ospravedlnujem sa, ze pisem takto neskor, avsak v praci bolo vela roboty a skutocne malo casu popritom. S kamaratmi casto sportujeme, zahrame si volejbal, futbal, posilka..klasicke muzske sporty. Nedavno mal Martin napad, aby sme vyskusali ist na Spartan race, ze to moze byt zabava.

Pozrel som si k tomu nejake veci na internete, vyzeralo to zaujimavo. Som za kazdu srandu, tak reku preco nie. Avsak nemal som ziadne vhodne oblecenie, vsetko som mal stare ( no ked tak spatne pozriem na fotky, radsej som si mal zobrat tie stare osuchane botasky a sportove oblecenie 😀 ) . Hlavne som si musel kupit nejake znackove tenisky. V tom mi prisiel vtedy novy Samsung Galaxy S4, pomyslel som si ,ze je to skvely cas,aby som ho vyskusal v terene. Musim povedat,ze fotak robi krasne fotky. Neskor sa budem snazit pridat nejake na blog..

Prijemne ma prekvapila aj vydrz baterie a odolnost krytu, kedze mi asi 3krat padol mobil pocas behu 😀 Mal som aj na behanie puzdro na rameno,ale S4 sa mi tam nezmestila, tak som ho musel drzat v ruke.

Nehovorim, ze som nejaky extra sportovec, ale Spartan race bola skutocne velka skuska, ako pre mna, tak aj pre mobil, behanie, splhanie, preliezanie, brodenie sa..ale nelutujem a pohlad na mojich uspinenych spolubojovnikov stal za to 🙂 urcite pojdeme aj nabuduce.

Nemam rad sport

19.08.2013

Možno mnohých napadne, že prečo takýmto spôsobom pácham spoločenskú samovraždu, prečo sa znemožňujem a načo je to dobré. No prv ako by som na tieto otázky zodpovedal, musím pripomenúť, že nie som klerik ktorý chce vyzerať ľudskejšie, a nie som ani politik, hoci iste bicykel mám … Označenie „to je športovec“ človeka spoločensky povyšuje, [...]

V Australii

12.08.2013

Dlho som rozmyslal ze tu budem pisat aj nieco ine ako moje zazitky z Australiie a potulkach svetom. Snad to nebude otravne a neznizi hodnotu toho co som tu do teraz napisal. Nedalo mi nevsimnut si na nejakej stranke (uz ani neviem na akej) kde bolo pisane o tom kto je aky vlastenec. V clanku bol skryti atak na Jana Slotu. Samozrejme ze on ako vlastenec len vystupuje a po vacsine len kazdeho okolo [...]

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Thunbergová

Švédska prokuratúra obvinila Gretu Thunbergovú z občianskej neposlušnosti

23.04.2024 19:35

Súdy v minulosti už dvakrát uložili celosvetovo známej aktivistke pokutu za občiansku neposlušnosť na klimatických protestoch.

R1 BB - Slovenská Ľupča, kameň, poklepanie

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

23.04.2024 18:52

Preťažený úsek, na ktorom pomerne často dochádzalo aj k nehodám, sa konečne skvalitní. Nová štvorprúdová rýchlostná cesta by mala byť hotová do dva a pol roka.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 6354x
Priemerná čítanosť článkov: 2118x

Autor blogu

Kategórie